Tot a punt per a una nova edició del REC.0

Igualada esdevé la capital de la moda durant quatre dies aquest mes de novembre

Del 5 al 8 de novembre, tens una cita amb la moda a Catalunya. Això és perquè durant quatre dies se celebra el REC.0. Un festival eclèctic de moda, cultura i gastronomia que se celebra dues vegades a l’any, i només durant quatre dies, al barri del Rec d’Igualada.

Les velles fàbriques i adoberies del vell barri industrial de la ciutat, es transformen de forma efímera en pop-up stores de moda on grans marques locals i internacionals i dissenyadors de moda independent i emergent hi venen els seus estocs i mostraris a preus únics.

D'aquesta manera, pots trobar peces de marques de prestigi rebaixades o conèixer noves propostes que estan revolucionant el món de la moda en un escenari metamòrfic.

un dels espais del REC.0 FOTO rec0.com

un dels espais del REC.0 FOTO rec0.com

Molt més que moda

A més de la proposta comercial vinculada al món de la moda, durant els dies que dura el REC.0 també pots gaudir de cultura i gastronomia. Així, se celebra el Cuina de carrer, un festival de gastronomia de carrer amb més de 40 food trucks i pop-up bars. Pel que fa a propostes culturals, la festa compta amb una àmplia programació musical, amb concerts amb artistes locals i nacionals, d’estils diversos i contemporanis, repartits en diferents espais del circuit Rec.0.

Tampoc falten les exposicions, tallers, tasts gastronòmics, propostes de dansa, i molt més!

Consulta l'agenda i tots els detalls del REC.0, a la seva pàgina web.

Més informació
 
Destaquem