Les Cabanes d?en Garrell a Argelaguer, un rac? m?gic

Catalunya M'agrada

 Entre els molts entorns màgics que podem trobar a La Garrotxa potser el més sorprenent són les Cabanes d’en Garrell a Argelaguer, una monumental estructura feta amb branques de fusta per un sol home, Josep Pujiula, conegut com a Garrell. En Garrell va passar més de 35 anys de la seva vida construint un immens parc amb cabanes, ponts i espais laberíntics fins a la seva mort l’any 2016.

Avui en dia, i després d’haver de desmuntar l’espai diverses vegades, les cabanes han sigut declarades Bé d’Interés Local d’Argelaguer. És una visita ideal per fer amb nens, i no tant nens!, ja que gran part de l’espai es pot visitar.

Si teniu ganes de conèixer més sobre la història d’en Garrell i les seves cabanes podeu mirar aquest documental “Garrell - El Tarzan d’Argelaguer”.

 

 
Destaquem